
Behandling af persondata
1) Fortrolig behandling af personlige oplysninger
- Personlige informationer behandles fortroligt i overensstemmelse med vores fortrolighedspolitik.
- Bruges kun til de beskrevne formål.
- Forpligtet til at overholde relevant lovgivning om beskyttelse af personoplysninger.
2) Formål med dataindsamling
- Indsamling af personlige data har formålet at vurdere og kontakte interesserede og kvalificerede kandidater til ledige stillinger i vores virksomhed.
- Data lagres på sikre servere inden for EU.
3) Anvendelse til anonyme statistikker
- Data i denne database kan anvendes til at generere anonyme statistikker.
- Oplysningerne bruges kollektivt, og individuelle brugere kan ikke identificeres ud fra de anvendte oplysninger.
4) Opbevaring af data
- Dine data opbevares som udgangspunkt i vores CV-bank i 360 dage.
5) Muligheder for dataredigering
- Du kan redigere eller opdatere dine data, når som helst.
- Inaktivitet i over 360 dage fører til sletning af data.
- Du kan også slette dine data ved at logge ind og vælge “slet bruger” eller kontakte os.
Generelle handelsbetingelser
For konsulentydelser
- Formål
1.1. Disse handelsbetingelser (herefter “Betingelserne”) regulerer aftalen mellem PULS Human Relations ApS (herefter “Virksomheden”) og kunden (herefter “Kunden”) vedrørende levering af konsulentydelser.
- Omfang af ydelser
2.1. Virksomheden leverer konsulentydelser i overensstemmelse med Kundens specifikationer og de aftalte leverancer.
2.2. Ydelserne kan omfatte, men er ikke begrænset til, rådgivning, implementering, projektledelse og interim management.
2.3. Kunden forbliver ansvarlig for den endelige implementering og beslutninger baseret på Virksomhedens anbefalinger.
- Betalingsbetingelser
3.1. Honoraret fastsættes ud fra aftalte timepriser, faste prisaftaler eller projektbaserede priser.
3.2. Kunden skal betale fakturaer inden 8 dage fra fakturadato. Ved for sen betaling kan der pålægges renter.
- Udskydelse, Aflysning & Opsigelse
4.1. Hvis Kunden udskyder en aftalt ydelse i mere end 2 uger og kræver fortsat engagement, kan Virksomheden fakturere et tillægsgebyr.
4.2. Aflysning af en igangværende konsulentydelse kræver et varsel på minimum 14 dage. Alt arbejde udført frem til aflysningstidspunktet vil blive faktureret.
4.3. Hver part kan opsige aftalen med 30 dages skriftligt varsel.
4.4. Hvis Kunden opsiger aftalen før færdiggørelsen af de aftalte ydelser, har Virksomheden ret til betaling for det udførte og dokumenterede arbejde.
- Fortrolighed
5.1. Begge parter forpligter sig til at holde al udvekslet information fortrolig og må ikke videregive den til tredjepart uden forudgående skriftligt samtykke.
5.2. Forpligtelsen til fortrolighed forbliver gældende efter aftalens ophør.
- Immaterielle rettigheder
6.1. Virksomheden bevarer ejerskabet til alle metoder, rammeværker og eksisterende materialer, der anvendes i ydelsen.
6.2. Alle tilpassede leverancer, der skabes til Kunden, tilhører Kunden ved fuld betaling, medmindre andet er aftalt skriftligt.
- Ansvar & Erstatning
7.1. Virksomheden er ikke ansvarlig for indirekte, hændelige eller afledte skader, herunder tabt fortjeneste eller mistede forretningsmuligheder.
7.2. Virksomhedens samlede ansvar kan ikke overstige det beløb, som Kunden har betalt for ydelserne inden for de seneste tre måneder.
- Rekrutteringsforbud
8.1. Kunden forpligter sig til ikke at ansætte eller direkte engagere nogen konsulent leveret af Virksomheden i en periode på 12 måneder efter ydelsens afslutning, medmindre andet er aftalt.
- Force Majeure
9.1. Ingen af parterne er ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af aftalen som følge af begivenheder uden for deres kontrol, herunder men ikke begrænset til naturkatastrofer, pandemier, krig eller myndighedsindgreb.
- Tvistløsning
10.1. Eventuelle tvister skal først forsøges løst gennem forhandling i god tro.
10.2. Hvis en tvist ikke kan løses, skal den afgøres ved domstolene i det land, hvor Virksomheden er registreret.
- Ændringer
11.1. Disse Betingelser kan kun ændres skriftligt og skal underskrives af begge parter.
For rekruttering og search
- Formål
1.1. Disse generelle handelsbetingelser (herefter benævnt “Betingelserne”) fastlægger vilkårene for aftalen mellem rekrutteringsfirmaet PULS Human Relations ApS (herefter benævnt “Firmaet”) og kunden (herefter benævnt “Kunden”) vedrørende rekrutterings- og search opgaver.
- Tjenester
2.1. Firmaet vil levere rekrutterings- og ansættelsestjenester i overensstemmelse med Kundens specifikationer og behov, som defineret i den udarbejdede kravsspecifikation.
2.2. Firmaet forbeholder sig retten til at udvælge egnede kandidater til stillingen baseret på dets faglige skøn og erfaring.
- Betalingsbetingelser
3.1. Kunden betaler Firmaet et honorar for hver succesfuld rekruttering i henhold til gældende aftale/tilbud.
3.2. Honoraret afregnes i tre rater, hvor betalingsbetingelserne er netto kontant 8 dage.
Raterne fordeler sig som følger:
- Rate (34% af det aftalte beløb) faktureres ved accept af tilbud.
- Rate (33% af det aftalte beløb) faktureres ved indledende møde med kandidater.
- Rate (33% af det aftalte beløb) faktureres ved kontraktunderskrift med en af de præsenterede kandidater.
3.3. Ved forsinket betaling forbeholder Firmaet sig retten til at opkræve renter i henhold til gældende lovgivning samt eventuelle inddrivelsesomkostninger.
- Udskydelse af aftalt opgave efter Kundens ønske
4.1. Hvis Kunden ønsker at udskyde rekrutterings- eller search processen i mere end 2 uger og ønsker, at kandidaterne forbliver i processen, faktureres denne aktivitet med et beløb svarende til rate 2 i det aktuelle tilbud.
4.2. Hvis processen genoptages senere, vil eventuelle yderligere omkostninger blive aftalt særskilt mellem parterne.
- Ophævelse
5.1. Hvis Kunden ønsker at stoppe processen, inden opgaven er løst, faktureres 80% af det aftalte beløb, uanset hvor i processen Kunden afbryder. Allerede fakturerede rater modregnes i det samlede beløb. Ophævelse skal meddeles skriftligt.
5.2. Hvis Firmaet ønsker at ophæve aftalen, forfalder ikke yderligere omkostninger for Kunden. Firmaet kan ophæve aftalen, hvis Kunden misligholder sine betalingsforpligtelser eller på anden vis væsentligt overtræder aftalen.
- Kundens egen rekruttering
6.1. Hvis Kunden inden for 6 måneder efter enten kontraktunderskrivelse eller en uafsluttet proces efter eget ønske ansætter en af de præsenterede kandidater, faktureres 80% af det aftalte beløb omgående.
6.2. En præsenteret kandidat defineres som enhver kandidat, der er blevet introduceret for Kunden skriftligt eller mundtligt af Firmaet, uanset om der har været et formelt møde.
6.3. Hvis Kunden ansætter en præsenteret kandidat gennem en tredjepart inden for denne periode, gælder samme faktureringsbetingelser.
- Fortrolighed
7.1. Både Firmaet og Kunden forpligter sig til at bevare fortroligheden af enhver information, der udveksles mellem parterne i forbindelse med rekrutteringsprocessen.
7.2. Parterne må kun bruge sådanne oplysninger til formålet med rekrutteringsprocessen og må ikke videregive eller offentliggøre dem til tredjeparter uden skriftlig tilladelse fra den anden part, medmindre det kræves ved lov.
- Ansvarsfraskrivelse
8.1. Firmaet påtager sig intet ansvar for eventuelle tab eller skader, som Kunden måtte lide som følge af brugen af tjenesterne, herunder tab af fortjeneste, tab af forretningsmuligheder eller indirekte skader.
8.2. Firmaet kan ikke holdes ansvarlig for fejl eller udeladelser i en kandidats oplysninger, herunder men ikke begrænset til fejlagtige oplysninger i CV, referencer eller baggrundstjek.
8.3. Kunden erkender, at Firmaet ikke kan garantere en succesfuld ansættelse af kandidater, og at det endelige ansvar for beslutningen om ansættelse ligger hos Kunden.
- Tvistbilæggelse
9.1. Eventuelle tvister mellem parterne i forbindelse med disse Betingelser skal forsøges løst gennem forhandling i god tro.
9.2. Hvis en tvist ikke kan løses gennem forhandling, skal den afgøres ved domstolene i det land, hvor Firmaet har sit hovedkontor.
- Ændringer
10.1. Disse betingelser kan kun ændres eller suppleres skriftligt og skal underskrives af begge parter for at være gyldige.
Administration
Hovedkontor
København: Hørskætten 6A, 2630 Taastrup
Vejle: Vindinggård Ringvej 1, 7100 Vejle
Sønderborg: Mariegade 8a, 6400 Sønderborg
Telefontider
Mandag til fredag 09.00 -15.00
Kontaktinformationer
Du er altid velkommen til at kontakt os på: