SoMe & Campaign Manager hos Visit Vesterhavet

Er du en stærk visuel profil, som forstår kanalstrategi og naturligt følger udviklingspotentialet og trends på sociale medier? Har du lyst til at trække internationale og danske gæster til Danmarks største internationale destination med de fedeste oplevelsestilbud og selv være med til at udvikle kvalitetscontent?

Om os

Destination Vesterhavet er en dynamisk organisation, hvor vi supplerer hinanden på tværs af fagområder. En af vores primære opgaver er at understøtte turismeerhvervet ved at lytte til deres behov, identificere de væsentligste udfordringer og potentialer og derefter tilvejebringe det databaserede videns- og forretningsgrundlag, de har brug for. Foruden at understøtte den brede turismeværdikæde varetager vi markedsføringen af Destination Vesterhavet og skaber en sammenhængende brandfortælling om en stærk vestkystkultur med kvalitetsoplevelser hele året rundt. Organisationens omdrejningspunkt er udvikling, så du skal gerne trives i konstant bevægelse - og kunne navigere i et komplekst landskab af interessenter og hensyn. Du skal kunne tilføre forandringsprocesserne ro og retning med lige dele organisatorisk disciplin og pragmatisme.

Din rolle
Vi søger en kreativ og engageret SoMe & Campaign Manager. Du får ansvaret for at udvikle og drive vores sociale mediers organiske og betalte indsatser. Vi
forventer, at du proaktivt udvikler contentplaner og producerer samt strukturerer content jævnfør vores brand guidelines og årshjul. Du får en koordinerende
rolle i samarbejde med vores presseansvarlige, webansvarlige og det resterende specialist marketingteam, hvor du har medansvar for at medskabe og eksekvere på digitale strategier. Du rejser selv forslag til udvikling af kanaler og influencersamarbejder på internationalt niveau. Formålet er at inspirere de mange gæster på udvalgte kanaler med spændende rejseinspiration. Du får også en stærk koordinerende rolle i store internationale kampagner, som binder turismeerhvervet sammen i spændende kampagner på markeder som Tyskland, Holland, Norge mfl. Du har ansvar for den samlede performance og indsats for både organiske og betalte indsatser. Du har erfaring fra META Business Manager og Ads Manager samt andre relevante lignende tools, som distribuerer content og tracker performance på sociale medier og kampagner.

Dine primære opgaver
  • Udvikling og implementering af kanalstrategier for sociale medier.
  • Planlægning, udførelse og optimering af nationale og internationale kampagner, bl.a. i et stærkt samarbejde med VisitDenmark.
  • Daglig håndtering og vedligeholdelse af vores sociale medieplatformes organiske og betalte indsatser.
  • Skabelse af engagerende og visuelt tiltalende indhold.
  • Stærkt kendskab til META Business og paid social.
  • Analyse og rapportering af kampagners performance og sociale medieaktiviteter.
  • Samarbejde med marketingteamet for at sikre sammenhængende og effektive kampagner, samt backup på pressearbejde.

Dine kvalifikationer
  • Erfaring med sociale medier, kampagneplanlægning og digital marketing.
  • Stærke visuelle og kreative evner.
  • Forståelse for kanalstrategi og målgruppesegmentering.
  • Erfaring med kampagneplanlægning og eksekvering.
  • Stærk i META business og erfaring fra lignende værktøjer.
  • God forståelse for analytiske værktøjer og performance metrics.
  • Erfaring med presse og PR er en fordel.
  • Flydende i dansk og engelsk (tysk er en fordel)

Vi tilbyder
  • Fastansættelse med løn efter kvalifikationer.
  • God pensionsordning og sundhedssikring.
  • En ung og dynamisk arbejdsplads i danmarks flotteste natur.
  • Lækkert kontor med frokostordning og morgen-surf.
  • Mulighed for lejlighedsvise hjemmearbejdsdage.
  • Et stærkt hold af gode kollegaer.

Hvorfor Destination Vesterhavet?
Her er vi en lille del af noget meget større. Alligevel spiller vi en vigtig rolle. Knap hver 5. årsværk i Destination Vesterhavet er skabt af turismen, der samtidig står for 17,9 % af kommunernes samlede værditilvækst (landsgennemsnittet er 3,1%).
De 10,4 mio. overnatninger finansierer vores velfærd og bidrager til levende byer, så det er med god grund, at borgerne har holdninger til og værdsætter turismen. Vi tror på faglig udfordring og socialt samvær - det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi er en organisation, der bygger på tillid og ansvar (12 kollegaer, heraf 5 i projektteamet). Du vil have mulighed for at påvirke og forme en bæredygtig fremtid for turismen. Vi er engagerede i at gøre en forskel i vores lokalsamfund og skabe positive oplevelser for vores gæster.

Læs mere om vores aktuelle projekter her: https://www.visitvesterhavet.dk/erhvervsportal/projekter

Se en kort explainer om vores virke her: https://www.youtube.com/watch?v=eSkJgpXV5eg  

Er du klar til at forme fremtidens kystdestination?
Har du spørgsmål til jobbet, så ring til Marketing- og Medlemschef Kent J. Bøndergaard på +45 22133985 eller skriv en mail til kent@visitvesterhavet.dk. Du skal tale og skrive flydende dansk, bo i området eller være villig til at flytte hertil.
Ansøg nu - samtaler afholdes løbende.
Vi beder dig søge via linket nedenfor og vi glæder os til at høre fra dig!

 


Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Kent Jensen Bøndergaard Marketings- og Medlemschef
Arbejdssted:
Visit Vesterhavet Kirkevej 4 6960 Hvide Sande

PULS Human Relations ApS
CVR 36736488

Sønderborg
Mariegade 8A, 6400 Sønderborg

Søborg
Gyngemose Parkvej 50, 1. sal, 2860 Søborg

Hovedkontor +45 43 14 42 00