Karriereudvikling i højsædet

KarriereKlubben i Puls Human Relations

Netværk, karriererådgivning og jobsøgning i hold på maks. 6 personer
Erfaringer viser, at det kan være svært, at vende tilbage på arbejdsmarkedet efter en opsigelse. Det er her karrieresparring har sin berettigelse, og vi kan hjælpe dig!


Læs med her:
Måske mangler du netværket og nogle at tale med? Måske har du for lidt kendskab til arbejdsmarkedet og disciplinen jobsøgning? Måske har arbejdsmarkedet endnu for lidt kendskab til dig?


Hvem kan have gavn af at være med i KarriereKlubben hos PULS HR?
Vores workshops er for alle der har brug for sparring til at komme i nyt job, som er demotiverede i nuværende arbejde og ønsker et jobskifte, eller som måske ønsker at starte ud som selvstændig.
I efteråret 2020 vil vi have særligt fokus på brancheskift - der vil helt naturligt være et behov for at man orienterer sig mod nye brancher eller industrier som følge af Corona situationen, og her er KarriereKlubben en god mulighed for at få ny indsigt

Det får du ud at deltage i Klubben hver fredag fra kl. 9-12
For 495,- kr. pr. gang kan du deltage i ugentlige workshops:

  • Workshop 1 Det gode CV – opbygning og indhold?
  • Workshop 2 Ansøgningen – hvad virker og hvilke fælder skal du undgå?
  • Workshop 3 Jobsamtalens faser og facetter
  • Workshop 4 Karriereudvikling og netværk

Workshops foregår i et rul hver fredag, så er du nødt til at springe en workshop over, kan du altid hoppe med i KarriereKlubben igen og få det af emnerne, som netop du, har brug for at få belyst.

Tilkøb af individuelle karrieresamtaler er muligt.

Workshops bliver afviklet i Mariegade 8A i Sønderborg under kyndig vejledning fra seniorkonsulent/ klubbestyrer Lillian Kristina Jacobsen

Har du brug for ledersparring til at vende dine udfordringer?

De fleste virksomheder starter op i August efter både sommerferie og en periode med Corona lockdown. For langt de fleste af de virksomheder, vi taler med, er situationen for lederne langt fra, som de kender den.

Nogle medarbejdere har trives henover lockdown perioden, enkelte teams har fungeret lige så godt, som de plejer, mange teams og medarbejdere har haft svære vilkår.

Og lederudfordringen har været mærkbar og vil også være det i den kommende periode, hvor medarbejdere, mellemledere og teams skal fungere på et lidt højere niveau for at hente noget af det evt. tabte tilbage.

Det er en helt ny situation, som de færreste ledere har prøvet før. Og denne udfordring er selvfølgelig for den enkelte leder svær at sidde med selv.

I forlængelse af forårets lockdown og de omtalte udfordringer, tilbyder Puls Human Relations en gratis ledersparringssession. Tilbuddet er målrettet de ledere, der gerne vil have sparring med en erfaren og professionel ledersparringscoach.

Skulle du have interesse i en gratis og uforpligtende session med en af vores tre erfarne ledersparringscoaches, så kontakt os gerne på puls@puls-hr.dk, så vender vi tilbage til dig snarest. Tilbuddet om en gratis ledersparringssession gælder for de første 10 kandidater til henholdsvis Maj-Britt, Lilllian og Marck

”I mit job som leder har jeg oplevet ledersparringen fra Puls som nærværende, ligefrem og kompetent. De udfordringer jeg som leder støder på, kan i nogle tilfælde være komplekse, og det er godt at få vendt forskellige muligheder inden en beslutning tages endeligt. Når det handler om mennesker er der aldrig en rigtig løsning, så jeg har haft stor glæde af at kunne se min lederstil afspejlet i en dygtig coach Jeg kan varmt anbefale ledersparring ved Puls Human Relations, og jeg er altid gået derfra med en konkret handleplan.”
Allan Møller
Department manager

Essensen af ledelse...

Tusind tak til alle gæster og deltagere til vores reception den 6. marts. Mark Anthony gav os et skønt motivationsboost

Efter foredraget på Scandic afholdt vi reception i vores nye fantastiske lokaler i Mariegade 8A. Her havde Lazy Dog gjort Danmarks bedste burgere klar - og vi fik skønne bobler fra Vinspecialisten.

Puls Human Relations ApS
Mariegade 8A, 6400 Sønderborg
CVR 36736488

Maj-Britt: +45 27 79 21 14
Marck: +45 20 85 75 85