FAQ

Ofte stillede spørgsmål

1) Hvem er PULS Human Relations?
PULS Human Relations er et HR-konsulenthus, som har kontorer både i Sønderborg og København. Vi arbejder med en bred vifte af HR-opgaver, der bidrager til at professionalisere HR-afdelinger i virksomheder.

2) Hvordan tager jeg højde for GDPR?
Da størstedelen af ​​vores arbejde vedrører GDPR, er vi meget opmærksomme på, at alle vores procedurer overholder GDPR-lovgivningen.

3) Hvad er HR-C?
HR-C løser de administrative HR-opgaver for virksomheder. Den enkelte virksomhed kan benytte sig af HR-C på tre forskellige måder:

  • Alt administrative HR varetages af HR-C. Derved behøver ikke at have egne medarbejdere, der er allokeret til disse opgaver.
  • Som supplement til egen HR-leder. De administrative opgaver, som HR-lederen af ​​forskellige årsager ikke ønsker at løse, outsourcer til HR-C.
  • Administrativ HR-projekter. Mange virksomheder har opgaver/emner liggende, som de bør tage hånd om, men som de ikke har tid til – og som er prioriteret ned. Ikke fordi de ikke er vigtige, men der er ikke ressourcer hos de medarbejdere, der kan løse dem.

4) Hvordan kan jeg komme i kontakt med jeres administration?
Du finder vores kontaktoplysninger under fanen 'Kontakt'.  Her vil du kunne finde de telefonnumre og e-mailadresser, du har brug for, for at komme i kontakt med os.

5) Hvor uploader jeg mit CV?
Du skal kigge under fanen 'Jobsøger'. Her vil du have mulighed for at uploade dit CV.

6) Hvornår kan jeg forvente at høre fra jer?
Dit uploadede CV vil ligge i vores CV-database, hvor du vil blive kontaktet af vores Customers Success Manager. Dog bestræber vi os på at kontakte dig så hurtigt som muligt efter du har uploadet dit CV.

PULS Human Relations ApS
CVR 36736488

Sønderborg
Mariegade 8A, 6400 Sønderborg

Søborg
Gyngemose Parkvej 50, 1. sal, 2860 Søborg

Hovedkontor +45 43 14 42 00